كالاحراج38

كالا حراج

كالاحراج38

خريد پستي ساعت مچي مردانه طرح Romanson

خريد پستي ساعت مچي مردانه طرح Romanson

خريد ساعت مچي مردانه بند استيل

.

.

.

خريد ساعت , خريد پستي  ساعت , خريد اينترنتي ساعت مچي , خريد آنلاين ساعت مردانه , خريد پستي ساعت مردانه باكيفيت , خريد اينترنتي ساعت شيك مردانه , خريد پستي ساعت مدل سال , خريد ساعت مردانه جديد ,

.

.

كمپاني هايي در دنيا وجود دارند كه در ساخت ساعت هاي بسيار باكيفيت و شيك فعاليت دارند. به دليل كيفيت بالاي اين ساعت ها قيمت آنها بسيار بالا بوده ودر توان هركسي نيست كه بتواند اين ساعت ها را خريداري كند. ولي كمپاني هايي وجود دارند كه در ساخت ساعت هاي طرح و درجه ۲ فعاليت داشته و سعي در آن دارند كه ساعت هايي كاملا شبيه به ساعت هاي اصل و اوريجينال همان كمپاني و كيفيتي نزديك به اصل آنرا توليد كرده و باقيمتي بسيار خوب و ارزانتر دربازار فروش گذاشته تا همه قادر به خريداري آن بوده و از ظرافت و شيك و باكلاس بودن آنها در تيپ شخصيتي خود استفاده كنند. امروز ما يكي از شيكترين ساعت هاي مردانه با مارك معروف رومانسون را به شما معرفي ميكنيم كه باتوجه به عكس هاي موجود ميبينيد كه با اصل آن از لحاظ ظاهر و شكل و طراحي هيچ گونه تفاوتي نداشته و از لحاظ كيفيت هم بسيار كيفيت خوبي راداشته بصورتي كه بند و بدنه استيل آن كاملا ضد زنگ بوده و قطعات متور آن نيز از كيفيت بالايي برخوردار است. فروشگاه ما تا ۱۰ روز اين محصول را گارانتي كرده طوري كه در صورت نارضايتي از كيفيت و جنس محصول را ميتوانيد بازگشت دهيد. اين ساعت قابل ست شدن با انواع تيپ هاي شخصيتي ( اسپرت، مجلسي و معمولي) بوده و ظرافت را ميتواند به دستان شما هديه كند.

.

.

براي خريد اين محصول روي دكمه خريد پستي كليك كنيد.

در صورت خريد نقدي اين محصول و كليه محصولات ديگر موجود دراين فروشگاه ميتوانيد از ۱۰% تخفيف ويژه بهره مند شويد.

.

.

جهت مشاهده و خريد ساير ساعت هاي مردانه و زنانه موجود در فروشگاه ما كليك كنيد.

www.kalaharraj.ir

 

ساعت مردانه طرح Romanson 529

قيمت : ۸۰۰۰۰ تومان

خريد ساعت پسرانه جديد

.

.

ويژگي هاي ساعت مچي طرح Romanson:

 

برند طرح Romanson
جنس استيل ضد زنگ
فرم صفحه گرد
قطر صفحه ۴cm
تاريخ شمار دارد
منبع انرژي باتري
جنس شيشه معدني
جنس بدنه استيل ضد زنگ
جنس بند استيل ضد زنگ
رنگ بند طلايي نقره اي
پهناي بند ۲cm
جنس نگين اتمي

 

 

ساعت مردانه طرح Romanson 529

قيمت : ۸۰۰۰۰ تومان

خريد ساعت مردانه مدل ۲۰۱۷

 

.

.

ساعت مردانه طرح Romanson 529:

 

برند Romanson يكي از مشهورترين مارك‌هاي ساعت‌سازي در دنياست. علاوه بر اعتبار بسيار زياد، قيمت بالاي ساعت‌هاي كمپاني رومانسون نيز زبانزد عام و خاص بوده و هست. اين ساعت با مارك رومانسون دقيقاً از روي ساعت اورجينال با بالاترين كيفيت ممكن تهيه شده است و قابل تمايز از نمونه اصلي نيست. اين ساعت از زيبايي خيره كننده‌اي برخوردار مي‌باشد و براي استفاده كنار پوشش‌هاي نيمه رسمي و رسمي شما مناسب است.

 

 

ساعت مردانه طرح Romanson 529

ساعت مردانه طرح Romanson 529ساعت مردانه طرح Romanson 529

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۸۰۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.